maandag 15 april 2013

Review: ~Handcreme van Vaseline

Helloo :)

Ik ben zoo blij, gewoon niet te omschrijven. Ik ben al jaren fan van vaseline, de lippenbalsems zijn echt geweldig! Nu was ik laatst in de Jumbo in mijn tussenuurtje, want ik wilde eigenlijk een lekker broodje halen en de cosmogirl. MAAR wat zag ik daar?! Handcreme, van vaseline!! Ik was zoo blij, hij rook heel lekker en ik ben toch erg tevreden over de kwaliteit van vaseline. Dus ik nam 'm mee, want ik ging er van uit dat deze minstens zo lekker moest zijn en niets is minder waar. Ik vind 'm geweldig!

Hij maakt je handen echt zachter en je nagels harder, hydrateerd goed, ruikt lekker en smeert makkelijk uit. De verpakking vind ik echt heel schattig, licht en donker roze en hij is niet heel groot. I love it!

Liefss








Geen opmerkingen:

Een reactie posten